2009-07-21

sushi + film




Igår började jag jobba igen efter semestern. Kändes helt ok faktiskt. Har ändå inte varit så bra väder och med tanke på att jag inte rest iväg något så blir man tillslut lite rastlös... så då är det skönt att komma in i rutiner igen..
Efter jobbet gick jag, Anna & Paula och hyrde film. "Brudens bäste man" ("Made of honor"). En sån där riktig tjej-film som man bara älskar! Den var bra... kanske inte den bästa, men helt ok. Sushi köpte vi med oss från Dragon´s Deli. Jag skulle jag kunna äta sushi varje dag!! Fy tusan vad det är gott!! *mums fillibabba* Jaa...mysig kväll med tjejerna. Idag är jag ledig och ska kanske umgås med mamma lite..

I lördags var vi ju till Flustret.. Jag, Paula & Mariana. Ska definitivt gå dit igen! Kändes som helt rätt ställe för mig.. Får se vart vi tar vägen i helgen om det blir utgång.....


xoxo


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...