2009-09-11

Snart helg igen...

Oj, oj vad dagarna går fort! Borde ha med mig kameran lite mer och dokumenter mina dagar i bilder oftare.. ska försöka bättra mig på den fronten! Onsdagen denna vecka spenderade jag i Stockholm med Paula, Mariana, Marina & Meltem.
Shopping + fika & lite strosande här & var runt om i stan. Jag hittade en tröja med ett tryck av Grace JonesZara som jag köpte utan att prova. Dumt kanske? Gillar den starkt, men är lite osäker pga hur den är skuren vid axlarna.
Får se om den stannar i min garderob eller inte...


Tröjan från Zara:

Onsdagens outfit:
Jacka + väska: Lindex,
top + örhängen: H&M,
byxor: VILA,
skor: Bronx,
klocka: TRIWA



I tisdags passade jag på att träffa familjen.. Hann med både Jonas & Sara & barnen + mamma & pappa under samma dag!
Mysigt, mysigt......

Annars har jag spenderat mycket tid tillsammans med "denna någon" jag skrev om förut... Vi ses nästan varje dag och jag kan inte få nog av denna underbara människa!


xoxo

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...