2010-08-10

//URF 2010//



Jah Cure

Gentleman

Peetah & Gramps Morgan
(Morgan Heritage)

Daniela

Jag & Anna-Evelina

Paula & Antou

Anna-Evelina

Min ONE LOVE-ring

Träffade Peetah Morgan på stan!


Uppsala Reggae Festival är över & tiden gick alldeles för fort! Det är väl som man säger...att tiden går fort när man har roligt! De två första dagarna var vädret fantastiskt..men på lördagen REGNADE det lääänge!! De flesta artisterna var över förväntan.. som Peetah & Gramps Morgan, Gentleman och Jah Cure. Och Gottsunda-grabbarna Labyrint gjorde ett grymt bra framträdande! Däremot blev jag väldigt besviken över Mavados konsert. Önskar att jag tagit ännu mer kort & dessutom filmat mer.. Men är supernöjd med festival-dagarna! 

Tyvärr så blev jag sjuk så fort den var över..fast jag är glad att det inte kom under festivalen! Ligger hemma med feber, snuva & hosta nu mitt i semestern. Hoppas på bättring snart så att jag kan träffa familj & vänner så snart som möjligt...!



xoxo

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...