2009-04-09

..like stars


Har tillbringat kvällen med goda vänner.. :)
(Paula, Anna-Evelina & Yuri).
Käkade "Chilensk kola-rulltårta" (mums!), drack påskmust & satt & snackade... :) Mysigt!
Ja.. Med det lilla undantaget att jag kände mig väldigt borta för att jag gått & blivit smått sjuk helt plötsligt...*grrr* Irriterande såhär lagom till påsk & allt.
Jag som bara ville njuuuta av ledigheten.
Men men... förhoppningsvis känner jag mig bättre innan påskafton.
Vill ju träffa alla..
Har laddat upp med Kan Jang och halstabletter...
Så det ska nog ordna sig!
:)

Hade också turen att få träffa min "Marinaki" idag :) (& hennes mamma).
Vi lunchade tillsammans under min lunchrast.
"Underbart men kort" ...
Eller vad är det man brukar säga? Hihi..


Nää.. nu ska jag dricka lite Kan Jang (usch!) & gå och lägga mig...


xoxo

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...