2009-04-07

Påsk


Härligt att det snart är påsk! Inte för att jag tycker att själva påsken är så himla speciell, utan för att det innebär att våren är här! Dessutom så är jag ledig över påsken i år :) Hela 4 dagar på raken! Yippieeee!! Ska bli så skönt & mysigt. Planerna är att fira med familjen, farfar och farbror på lördag. Och börjar förresten med att fira lite påsk redan på torsdag med goda vänner :) Sen kanske man hinner hälsa på nån kompis i Sthlm eller/& Märsta också under dessa dagar :) I´ll sure try!


Ser fram emot Jennie & Pawels bröllop i Maj! Tänk att lilla Jennie-gumman ska gifta sig :) *tår i ögat*.. och fler blir det som gifter sig i år! Hela 3 par till! :) (Så glad för eran skull!) Har tidigare bara varit på 1 enda bröllop i mitt liv..å det va brorsans & Saras. Och nu är det plötsligt 4 bröllop inplanerade i min kalender detta år! :) Shit... nu gäller det att hålla igen säger jag bara! & dags för promenader minsann! Haha... ja, man vet ju inte om "Prince charming " dyker upp på nåt bröllop kanske.. då måste man ju se bra ut ju.. ha ha.. nää, skämt åsido.. men ner i vikt ska jag! Sådeså!! :)


xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Å min lilla Miaplutt! Nu fick nästan jag en tår i ögat jag med...haha! Hoppas vi kan ses i påsk! Puss å Kram Jennie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...