2009-05-23

Bio ikväll...

Idag gick jag upp innan sju för att tvätta... no fun at all! & ännu mindre glad blev jag när jag fick se att torkskåpet inte funkade och sen krånglade dessutom den ena tvättmaskinen.. Vad underbart det vore med en egen tvättmaskin! Skulle sen sova tänkte jag..men har inte kunnat sova ett dugg. Får sova ut ordentligt imorgon istället. Är ledig då med.. Tjohooooo :) Hoppas på bra väder..isåfall sticker jag nog till mammas & pappas stuga och njuter av vädret!

Marina sms:ade imorse & undrade om jag ville gå på bio ikväll. Det blir "Änglar & demoner".. Ska dra ner på stan om en stund för att ta en fika innan bion. Mysigt, mysigt..

Bio ikväll...

Åhhh vad jag önskar att jag hade kunnat vara med när min Marina gifter sig! *buhuuu* Hade velat vara med på hennes (deras) dag!! (Hade dock gråtit ihjäl mig tror jag..!! hihi) Vill hoppa ner i hennes resväska & följa med till Thailand........

Walid & Marina

xoxo

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...