2009-05-26

Grill-kväll

Igår hade jag en sån jäkla bra kväll.. supernice verkligen! Hade en lång dag på jobbet, men sen stack jag till Anna-Evelina som hade ordnat grillat. Massa vänner som satt å snackade en massa å GARVADE massor...hahaha... många galna minnen berättades :D Ser fram emot många fler såna här kvällar! Har saknat det.. Satt kvar länge där några av oss.. Pratade en massa... Har varit lite nere och hållt mig undan lite...för att jag behövde det..men det här igår kväll behövde jag verkligen. Umgås med kompisar & ha kul. Och detsamma gäller lördagen som va.. Träffade ju Marina på dagen.. och gick sen på bio. Tillsammans med Amin & Sofia. Den va ok filmen.. men tycker "Da Vinci koden" va bättre. Satt på Terassen en stund efter. Sen gick jag & Marina hem till Paula där det va förfestande på gång! Hade inte tänkt gå ut, men hade så trevligt så ville hänga med dom ut..(vänner & vänners vänner). Hade en rolig kväll. Synd Marina jobbade söndag bara.. hon va tvungen att åka hem innan vi andra gick ut.. men men.. en annan gång!



Igår...
tröja: Gina Tricot, byxor (skinn-imitation): H&M Divided,
klocka: TRIWA, skor: Marstrand





Saknar mina brorsöner- Oscar & Ludwig-...masssssor! (& Jonas å Sara också såklart!) Måste se till att träffa dom snart! Kanske på mors dag?!! På söndag.. Hoppas det blir så!

xoxo


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...