2009-05-31

Skinnjackan!


Kapet...


Jag, Elena & Paula


Ok...nu har jag äntligen använt skinnjackan jag köpte på second hand förra året. Har varit lite nojig när det gäller passformen ett tag, men fick det motbevisat igår kväll när jag hade den på mig! Paula & Elena fick mig att inse att den ändå sitter som den ska. Konstigt hur man får för sig saker ibland. Tjejerna var helt tokiga i den..hihi.. Vilket jag med är! Den är så speciell..
Blev utgång på Platina igår. Hade en jätterolig kväll! Först lite förfestande hos Paula med Elena, Alvaro & "Nico". Sen drog vi som sagt till Platina. Sjukt mkt folk å (rätt så) bra musik.. Vill ut snart igen.. Så himla skönt när det är så fint väder på kvällarna.

Idag har jag varit vid mammas & pappas stuga hela dagen. Heeeeelt underbart! Vill va ledig snart igen så att jag kan va ute & njuta lite av solen!

xoxo

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...