2009-05-15

Fin present

De här snygga örhängena från Forever21 fick jag av Paula efter hennes resa till USA nyligen.. Hade kollat in dom på nätet innan så jag blev jätteglad när jag fick dom i present av henne! Ska definitivt ha på mig dom vid nästa utgång.....


Igår var jag till H&M för att kolla in andra omgången av Matthew Williamson´s kollektion. Allt som man sett i pressen fanns dock inte här i "lilla" Uppsala.. men ett linne blev det iallafall! :) Kommer vara supersnygg att ha i sommar när man fått lite färg! Fint att kombinera med svart & guldfärgade smycken...



Jobbar helg denna vecka..så blir inga utekvällar för min del. Kanske en kompis-kväll med schlager-festival-tittande..... får se. Inte följt det alls detta år. Man tröttnar ju.. Mycket dålig musik och galna, fula outfits.. Where is the fun? Men finalen kanske jag kollar på i brist på annat..... We´ll see, we´ll see...!
:)

xoxo

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...